Voimauttavan valokuvauksen työpajat syksyllä Tamperella, Helsingissä ja Oulussa

Aluetapahtumat toteutetaan tänä vuonna maksuttomina Voimauttavan valokuvauksen työpajoina. Työpajoissa sinut ohjeistetaan voimauttavan valokuvauksen saloihin ja periaatteisiin. Teemme muutaman valokuviin liittyvän harjoituksen ja pääset tekemään kuvausretken parisi kanssa sekä huipennuksena ihastelemaan omia ja muiden kuvia yhteisessä hetkessä.

• työpajan paikat ilmoitetaan osallistujille lähempänä ensimmäistä tapaamista
  • osallistujamäärä max. 8 hlöä (Oulu 10 hlöä)
  • osallistuminen edellyttää sitoutumista jokaiselle tapaamiskerralle ja kuvausretken toteuttamista parin kanssa. Tampereella ja Helsingissä kuvausretki toteutetaan itsenäisesti parin kanssa tapaamisten välissä, Oulussa osana työpajaa.

Työpajojen kuvia tullaan halutessasi käyttämään ensi vuonna 20v juhlavuoden näyttelyssä. Kuviin yhdistetään tarinoita elämästä endometrioosin kanssa. Lähtökohtaisesti toivomme, että jokaisesta työpajasta tulisi useamman osallistujan kuvia näyttelyyn.

Tampere

Voimauttavan valokuvauksen työpaja Pirkanmaalla järjestetään yhdistyksen toimistolla Ylöjärvellä ke 22.8 klo 18-21 sekä ke 12.9 klo 18-21

Helsinki

Järjestämme voimauttavan valokuvauksen työpajan Helsingissä 6.9. sekä 19.9. klo 18-21. Tapaamisten välillä tehdään itsenäinen kuvausretki yhdessä ryhmäläisen kanssa.

Oulu

Järjestämme voimauttavan valokuvauksen työpajan Oulussa 9.-10.11. Tapaamisajat ovat 9.11. klo 18-21 sekä 10.11. klo 9-17.

Tervetuloa!

Ilmoittautumiset sekä tiedustelut jutta.laino(a)endometrioosi.fi