Tule mukaan nuorten vertaistukileirille!

Endometrioosiyhdistys järjestää kesäkuun puolivälissä nuorten vertaistukiviikonlopun, nyt jo toista kertaa. Leirille ovat tervetulleita 17-28-vuotiaat endometrioosia sairastavat tai sairautta itsellään epäilevät nuoret.

Leiri järjestetään 15.-17.6.2018 Lautsian Kartanolla Hauholla, noin 34 kilometrin päässä Hämeenlinnasta. Lautsian pikavuoropysäkiltä 12-tien varresta on leiripaikkaan noin 200 metrin matka. Tarkistathan, miten pääset Lautsiaan (esim. Onnibus ei pysähdy Lautsian pysäkillä)!

Majoitus on kahden hengen hostellihuoneissa, joissa on oma wc. Suihkutila on käytettävissä käytävällä. Aamuisin ja iltaisin on mahdollisuus kylpeä sauna- ja allasosastolla.

Tilat eivät ole täysin esteettömät. Ota siis pikaisesti yhteyttä, jos sinulla olisi tarve esteettömille tiloille niin katsotaan, voidaanko asia järjestää!

Ohjelmasta tiedotetaan tarkemmin lähempänä leiriä, mutta ohjelmassa on viime vuoden leirin tapaan työpajoja, ohjattua toimintaa ja rentoa oleilua yhdessä. Osa ohjelmasta järjestetään pienryhmissä. Voit ehdottaa leirille ohjelmaa – myös jotakin itse ohjaamaasi aktiviteettia! Ehdotuksen voit jättää ilmoittautumislomakkeella.

Leiriviikonloppu järjestetään STEA:n tukeman Nuori nainen ja endometrioosi -projektin varoin ja se on ilmainen kaikille yhdistyksen jäsenille (perus- tai kannattajajäsen). Tietoa jäseneksi liittymisestä löydät tämän linkin takaa. Ei-jäsenille hinta on 35 euroa. Leiriläisille tarjotaan majoitus ja ruokailut viikonlopun aikana. Matkakuluja ei korvata.

Viikonloppuun osallistujilta edellytämme järjestettyyn ohjelmaan osallistumista oman voinnin mukaan. Viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen ilman pätevää syytä tehdystä peruutuksesta perimme 60 euron omavastuumaksun. Näin pyrimme varmistamaan, että kaikki leiripaikat tulevat täytetyiksi ja mahdollisimman moni pääsee mukaan leirille. Sairastapauksessa riittää leirin ohjaajalle tehty selvitys peruuntumisen syystä, lääkärintodistusta ei vaadita.

Ilmoittaudu viimeistään maanantaina 28.5. keskiyöhön mennessä tämän sähköisen lomakkeen kautta. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Tervetuloa mukaan!

Leiristä voi kysellä Nuori nainen ja endometrioosi -projektin koordinaattorilta:

Sara Vuorela, puh. 050 5030 900 / sara.vuorela(a)endometrioosi.fi.