Päivitetty 27.10.2017

Pysyykö kamera kädessä, vai onko se lähes liimautunut siihen? Onko video susta hyvä keino tallentaa juttuja muistiin, purkaa ajatuksia tai vaikuttaa näkijöihin ja kuulijoihin? Tule ottamaan video haltuusi!

Tule mukaan Mahdollisuuksien video-koulutukseen!

HUOM! Koulutukseen voi hakea myös yli 29-vuotiaat. Etusijalla ovat nuoret jäsenet.

Paikka: Tampere, Scandic Station, Ratapihankatu 37, ryhmätila Visio
Aika: 25.-26.11.2017 (arvioitu aloitusaika lauantaina klo 11.00 ja päätösaikai sunnuntaina viimeistään klo 15.00)
Hinta: Jäsenille maksuton, myös matkat kustannetaan poiketen aiemmasta ilmoituksesta

Viikonlopun koulutuksessa pohditaan videokuvan mahdollisuuksia ja todistusvoimaa, tutustutaan erilaisiin kikkoihin ja tekniikoihin joita voi hyödyntää videokuvaamisessa ja paikkoja joissa videota voi hyödyntää. Videon tekoa kurssille tulee opettamaan inspiroiva tarinamuotoilija ja videotuottaja Sanna Seiko Salo, joka on nainen Lipstick Mafian ja Ne Kuukautiskirjan takana. Lisäksi yhdistyksen toiminnanjohtaja Jutta on mukana puhumassa tarinallistamisesta ja tarinan luomisesta.

Kurssin tavoitteena on saada varmuutta ja inspiraatiota videon hyödyntämiseen. Pyörittelemme myös yhdessä ajatuksia siitä, kuinka voisimme hyödyntää videota välineenä, jolla kerromme elämästä endometrioosin kanssa ihmisille. Koulutuksen harjoitustyö tehdään jokaisen omilla välineillä: älyluurilla tai kameralla ja tietokoneella.

Pitkänmatkailaisille tarjotaan majoitus Scandic Stationissa ja alle 18-vuotiaat tarvitsevat osallistumiseen luvan vanhemmilta. Ilmoittaudu koulutukseen viimeistään torstaina 9.11.2017 tämän linkin kautta. Koulutukseen mahtuu vain 12 ensimmäiseksi ilmoittautunutta, Endometrioosiyhdistyksen 10-29-vuotiaat osallistujat ovat etusijalla. Osallistuminen on sitova. Lisätietoja: maija.boren@endometrioosi.fi tai Facebookissa Maija Borén.

Nähdään :)
t. Maija