Tervetuloa viettämään rentoa viikonloppua Jyväskylään!

Endometrioosiyhdistys järjestää kesä-heinäkuun vaihteessa ensimmäisen nuorten vertaistukiviikonlopun. Kutsumme mukaan 18-29-vuotiaat nuoret endometrioosia sairastavat tai sitä epäilevät. Lisäksi viikonloppuun voi ottaa jonkun samanikäisen läheisen ihmisen.

Viikonloppua vietetään 30.6.-2.7. Jyväskylässä, Kiponniemen toimintakeskuksessa (Kiponniementie 84, Vesanka). Leirikeskukseen on noin 17km matka Jyväskylän Matkakeskukselta. Jos tulet Jyväskylään julkisilla kulkuvälineillä, ilmoitathan kyytitarpeesta niin järjestellään kuljetuksia. Majoitus leiripaikalla 2-4 hengen huoneissa, joissa on kussakin oma WC.

Viikonlopun aikana tutustutaan toisiin endometrioosia sairastaviin tai sitä epäileviin nuoriin. Ohjelmassa on työpajoja, ohjattua toimintaa ja rentoa yhdessäoloa. Jos sinulla on erityisiä toiveita siitä, mitä haluaisit tehdä viikonloppuna tai jos haluat ohjata jotain erityistä muille nuorille, ilmoita siitä meille! Ohjelmassa huomioidaan erikseen sairastavat ja läheiset, osa ohjelmasta tehdään pienryhmissä.

Leiriviikonloppu järjestetään STEA:n tukeman Nuori nainen ja endometrioosi-projektin varoin ja se on ilmainen kaikille yhdistyksen jäsenille (perusjäsen tai kannattajajäsen). Hinta ei-jäsenille 40€. Viikonloppu sisältää majoituksen ja ruokailut viikonlopun aikana. Viikonloppuun osallistujilta edellytämme järjestettyyn ohjelmaan osallistumista, oman voinnin mukaan. Viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen ilman pätevää syytä tehdystä peruutuksesta perimme 60€ omavastuumaksun.

Ilmoittaudu viimeistään torstaina 15.6. klo 00.00. TÄMÄN sähköisen ilmoittautumislomakkeen kautta.

Tule sellaisena kuin olet, tervetuloa <3!